About Me

header ads

Wielki Skrót, czyli podsumowanie drugiego kwartału



W ciągu ostatnich trzech miesięcy właściwie wydarzyło się mało. W kwietniu wynik przeczytanych książek był śmieszny, w maju lekko nadrobiłam, a w czerwcu trzymałam poziom z maja. W porównaniu do pierwszego kwartału, ten wypada fatalnie. Ale lepiej cokolwiek, niż nic. 


O przeczytanych książkach

W tym kwartale liczba przeczytanych przeze mnie książek ma się tak:
Kwiecień 3 książki.
Maj 5 książek.
Czerwiec 4 książki. 
Z przeczytanych aż 9 (na 12!) zostało zrecenzowanych. 
Pojawiła się także nowa seria #pogadajmy, w ramach której możecie przeczytać moją rozmowę z Agatą na temat Confess > klik. I oczywiście możecie dołączyć, wszelkie informacje są w zakładce o tej samej nazwie. :) 

Podsumowanie wyzwań

Wyzwanie Z półki ma się tak samo, jak wcześniej, bo nie udało mi się doczytać żadnej z książek. 
Do wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu z tych trzech miesięcy doliczam 26,9 cm (+ trzy ebooki, których zmierzyć nie mogę), co łącznie od początku roku daje mi 112 cm na 164. Czuję, że w tym roku uda mi się zaliczyć wyzwanie. :)
W Czytam, bo polskie zgłosiłam niestety tylko dwie pozycje. Muszę się postarać i to zmienić. 

Książki przeczytane w tym kwartale

Jak mówiłam, nie ma ich wiele, ale przynajmniej nie muszę wybierać najlepszych i najgorszych, bo wszystkie były jeśli nie najlepsze, to bardzo dobre. :D 





Bookstagram

Dziś też skorzystałam z opcji na Instagramie, która daje mi pojęcie, które z moich dodanych zdjęć mają najwięcej wyświetleń, polubień, zasięgu itd. Przedstawiam wam więc kilka zdjęć, które w tym kwartale miały najwięcej polubień. Przy okazji możecie zobaczyć, jak nieco ustabilizowałam swój bookstagramowy styl zdjęć. :)







@bookgeeks_gdynia

Dodatkowo z początkiem wakacji razem z Gabą zaczęłyśmy prowadzić bookstagrama O KSIĄŻKACH Z GDYNIĄ W TLE. Jeśli więc chcecie czasem popatrzeć na ładne widoczki znad morza, wraz z pięknymi okładkami książek, to zapraszamy serdecznie. :D 




Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia, szczególnie z Gdynią w tle. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Confess mam zamiar za chwilę zacząć i jestem bardzo ciekawa, inne są u mnie w planach :)
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/07/gebia-challengera.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że pisanie recenzji książek świetnie Ci idzie :) Życzę powodzenia nie tylko w tym, ale i w rozwijaniu świetnego #bookstagrama.


    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki wcale nie takie złe. Wiadomo, nie tylko książkami żyje człowiek :D Co do tych przeczytanych przez Ciebie, to również czytałem "Inne zasady lata" i ta książka po prostu skardła moje serce. Życzę zaczytanych kolejnych miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń