About Me

header ads

#ulubieńcy Pięć ulubionych paranormal romance


dawno nie było ulubieńców więc...
Połączenie elementów paranormalnych/fantastycznych z romansem/literaturą młodzieżową? O tak, to jest to, co wręcz uwielbiam. Niestety, chociaż próbuję i próbuję, nie mogę znaleźć wielu takich pozycji, które by mnie zainteresowały. Materiały do postu zbierałam stosunkowo długo, właśnie z tego względu. Nie mniej, w końcu mogę przedstawić wam mój ranking 5 ulubionych książek z gatunku paranormal romance.


5
Tajemny ogień
Z osobna silni, razem jeszcze silniejsi. Historia o Sachy i Taylor, który na odległość próbują się dowiedzieć, co właściwie dzieje się w ich życiu. Dziwne sytuacje, dziwne istoty — a wśród tego dobrze skonstruowany romans. Czego chcieć więcej? Tylko kontynuacji. ;)
[moja recenzja: klik]


4
Wypowiedz jej imię
Fenomenalna okładka, fenomenalny fundament do fabuły, a co ważniejsze — fenomenalna treść. Bobbie uczęszcza do żeńskiej szkoły, w której przez głupią zabawę, zaczynają się dziać przerażające rzeczy. Romanse, tajemnice, dobry humor — oto, co cechuje książkę. Budująca napięcie atmosfera może się wydawać zbyt wielkim kontrastem przy szkolnych miłostkach, ale jest przeciwnie. W końcu wspólna ochrona życia zbliża ludzi.
[moja recenzja: klik]


3
Zanim zgasną gwiazdy
Dobre, bo polskie! Naprawdę nie spodziewałabym się tak dobrej książki po polskiej autorce. Fenomenalnie poprowadzony wątek tajemnicy, a miłość... Miłość występuje tu w tak pięknej postaci, że nie sposób nie zachwycić się tym krótkim dziełem. Nie jest to zwykły romans jak w przypadku pozostałych przytoczonych dziś pozycji. Sprawdźcie sami, czym jest miłość dla Wojtka i Mileny.
[moja recenzja: klik]


2
Mara Dyer. Tajemnica
Jedna z pierwszych paranormal romance, jaka naprawdę podbiła moje serce. Noah jest jednym z moich ulubionych męskich postaci. Co ją wyróżna na tle poprzednich? Zdecydowanie lepszy warsztat pisarski, bo atmosfera jest równie tajemnicza i powiewa grozą. Żałuję, że jeszcze nie miałam okazji dokończyć trylogii.


1
The Dark Elements
Moje najnowsze odkrycie, które podbiło moje serducho. Oprócz elementów paranormalnych, pojawiają się demony, anioły i inne stworzenia. Magii dodaje książę piekieł — Roth, podbijający serca wszystkich (a zwłaszcza moje) — i jego poczucie humoru, połączone z niesamowitymi, fantastycznymi elementami. Nic dodać, nic ująć. A czekanie na kontynuację chyba mnie zabije.
[moja recenzja: tom1, tom2]


Macie swoje własne, ulubione paranormal romance? Podzielcie się tytułami, może dzięki temu znajdę więcej perełek do polecania. ♥


Ponownie zachęcam do obserwowania mnie na IG: recenzjekoneko :) Przyszły post prawdopodobnie będzie moją pierwszą recenzją z Book Touru, bo czekam na przesyłkę z książką :D Jestem tym strasznie podekscytowana. :D 

Prześlij komentarz

5 Komentarze

  1. Ja tym razem pasuję, bo to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko Marę Dyer - pierwszy tom mi się podobał, ale reszta była przeciętna, bo chyba spodziewałam się mroczniejszego klimatu. "Tajemny ogień" początkowo mnie nie interesował, ale z biegiem czasu się doszłam do wniosku, że dam jej kiedyś szansę ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tajemny ogień" moim zdaniem to taka bardzo typowa książka z tego gatunku, ale o dziwo nawet mi się spodobała. Nie była jakaś super, ale gdy ma się zastój czytelniczy, takie niewymagające najlepiej się czyta ;D.
    "Wypowiedz jej imię" też mi się spodobało, chociaż ja zazwyczaj nie sięgam po horrory/thrielly, nawet te dla młodzieży.
    Za to Mara Dyer już tak średnio mi się podobała. Chyba po prostu miałam za duże oczekiwania.
    "Dark Elements" bardzo chcę przeczytać, ale jeszcze nie teraz ;D.
    Co polecam? No akurat, jak na złość teraz nic mi do głowy nie przychodzi, a kiedyś tak dużo czytałam paranormal romance. Jak coś mi się przypomni, to wpadnę i dopiszę :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dałam rady przeczytać "Wypowiedz jej imię". Niektóre porównania i słownictwo proszą się o pomstę do nieba. Może mam inny humor.. :D

    "Zanim zgasną gwiazdy" - jestem na tak. Tajemnicza, świetna, ciepła powieść.

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam"Czyste serce " seria covenant bardzo fajna książka paranormal romance. Tej samej autorki co seria dark elements

    OdpowiedzUsuń